بروز ترین وب طرفداران رئال مادرید

جدید ترین خبر های روز مربوط به رئال مادرید

بروز ترین وب طرفداران رئال مادرید

جدید ترین خبر های روز مربوط به رئال مادرید

جدید ترین خبر های روز مربوط به رئال مادرید فقط در رسانه ایران رئال مادرید ، نقل و انتقالات اروپا ،برنامه بازی های رئال مادرید ، پخش زنده بازی رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

صحبت های زیدان بعد از بازی با رم

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ

زیدان :

پیش فصل تموم شد و حالا ما میخوایم لیگ رو با قدرت شروع کنیم.
نیمار؟ من با تیمی‌ که در اختیار دارم اینجام و ما فقط به بازیکنانمون فکر میکنیم.‌
به خرید نیاز داریم؟ من همون جواب رو میدم. من یه تیم در اختیار دارم و تا پای مرگ کنار این بازیکنان هستم. ما همه‌ی تلاشمون رو میکنیم که فصل بسیار خوبی داشته باشیم. همین.‌
پوگبا؟ ما این تیم رو در اختیار داریم و با همین تیم هفته‌ی بعد قراره به میدان بریم. نقطه نقطه نقطه و پایان.‌
بیل و خامس بازیکنان رئال مادرید هستن. هر دوتای اونها در لیست رئال هستن. تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکنه بیوفته. ولی باید روی اونها حساب کنم.‌
ما با 5 مدافع بازی نمیکنیم. ما با 3 مدافع وسط و دو مدافع کناری که در حمله شرکت میکنن بازی میکنیم. ما همیشه به تغییر سیستم خواهیم پرداخت. فقط یکی دوتا سیستم نیستن. ما همیشه باید دنبال راه حل‌ باشیم.‌
خامس برای این دوتا بازی دعوت نشد ولی تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکنه بیوفته. من به سوالاتی که درمورد بازیکنان میپرسین جواب نمیدم.‌
⚽️ ایران رئال مادرید ⚽️

  • reza abdollahpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی